Are you up to the challenge?

 

Da:   Jon Carson, BarackObama.com [info@barackobama.com] Inviato:  mer 11/06/2008 15.59
A:  
Cc:  
Oggetto:   Are you up to the challenge

 

Dear friend,

This has been a 50-state campaign from the very beginning. A year ago this week, our grassroots supporters organized a nationwide canvass in more than 1,000 cities to introduce people to Barack Obama.

Since then, we’ve had an unprecedented primary season that built a grassroots infrastructure in all 50 states — not just for Barack, but for all of the Democratic candidates.

Now it’s time to bring all of that energy together for our common cause of change.

All across the country, Democrats, Independents, and even Republicans are tired of the politics of the past and are looking for new solutions to the challenges we’re facing.

That’s why we’re launching a nationwide day of action on Saturday, June 28th called “Unite for Change” — and asking you to host a Unite for Change meeting in your neighborhood.

In all 50 states, supporters like you — seasoned veterans and first-time volunteers alike — will host house meetings to reach out and bring together folks who supported all of the Democratic candidates (and those who are just tuning into the process now).

The goal is to come together and use the common values we share to build a united volunteer organization in your neighborhood that will register new voters and build support locally.

It’s going to be an amazing time, and hosting your own event is easy. We’ll provide all the tools and resources you’ll need. Here are the details:

Unite for Change Meetings
Saturday, June 28th
Host one in your community

Learn more and sign up to host a Unite for Change meeting:

http://my.barackobama.com/unite

We’re heading into a battle against John McCain, and the stakes are higher than ever before.

But the path to victory is as simple as talking to your friends and neighbors.

From the beginning, this campaign has been about ordinary people reaching out and building the bonds of community — empowering one another by coming together to make change.

With the general election approaching, it’s more important than ever to keep this momentum going. And there’s no better way to make this happen in your community than hosting a Unite for Change event.

You’ll gather — not just with Obama supporters, but with anyone who’s tired of the politics of the past and ready for something new — to share your stories and lay the plans for how to build this movement locally in the weeks and months ahead.

It requires some responsibility, but don’t worry — our team will be here with all the support and resources you need to make your Unite for Change event a big success.

Learn more and sign up to host a meeting in your community:

http://my.barackobama.com/unite

Yesterday, our deputy campaign manager, Steve Hildebrand, announced that this will be the first campaign in a generation to put staff in all 50 states.

It says a lot about our movement — and about the enthusiasm and resources people like you have supplied — that this is possible.

But being in every state will not be enough.

In order to succeed in every community in America, it’s going to be up to you to take the lead. Everyone who hopes for real change after November is counting on you.

Thank you,

Jon

Jon Carson
National Voter Contact Director
Obama for America

———————————————————-libera traduzione————————-

 Caro amico,

Fin dall’inizio questa è stata una campagna di 50-Stati In questa settimana di un anno fà, i nostri sostenitori di base hanno organizzato a livello nazionale una tenda in più di 1000 città di introdurre le persone a Barack Obama.
Da allora, abbiamo avuto una stagione di primarie senza precedenti che costruì una struttura di base in tutti i 50 Stati membri – non solo per Barack, ma per tutti i candidati democratici.
Ora è il momento di avvicinare tutti in modo da unire leenergie per la nostra causa comune del cambiamento.
Tutto il territorio del paese, democratici, liberali e addirittura repubblicani sono stanchi della politica del passato e sono alla ricerca di nuove soluzioni alle sfide che stiamo affrontando.
È per questo motivo che l’avvio di una giornata d’azione nazionale a Sabato, 28 giugno denominata “Uniti per il cambiamento” – e che ti chiede di ospitare un Uniti per il cambiamento riunione nel tuo quartiere.
In tutti i 50 Stati, come voi sostenitori – stagionati e nuovi volontari – si ospiteranno incontri a casa per raggiungere e riunire persone che supporteranno tutti i candidati democratici (e quelli che sono solo in sintonia l’attuale processo).
L’obiettivo è di raccogliere le idee e utilizzare i valori comuni che condividiamo per costruire una organizzazione di volontariato uniti nel tuo quartiere e che si registrino nuovi elettori e costruire il sostegno a livello locale.
Sarà un incredibile momento, e organizzare questo è facile. Ti fornire tutti gli strumenti e le risorse devi. Ecco i dettagli:
Unire le riunioni per il cambiamento
Sabato, giugno 28
Ospitante uno nella vostra comunità
Per saperne di più e iscriversi ad ospitare un Unite per il cambiamento riunione:

http://my.barackobama.com/unite

Siamo la voce nella battaglia contro John McCain, e la posta in gioco è più alta che mai.
Ma il percorso alla vittoria è semplice come parlare ai tuoi amici e vicini di casa.
Fin dall’inizio di questa campagna è stata la gente comune e raggiungere la costruzione di legami di comunità – che abilita l’un l’altro di venire insieme per far cambiare.
Con l’avvicinarsi delle elezioni generali, è più importante che mai mantenere questo slancio. E non c’è modo migliore per rendere posibile che questo accada nella vostra comunità è di ospitare un Uniti per il cambiamento.
Potrai raccogliere – non solo i sostenitori di Obama i, ma anche qualcuno che è stanco della politica del passato e pronto per qualcosa di nuovo – per condividere le tue aspirazioni, il progetto della costituzione di questo movimento a livello locale, nelle settimane e nei mesi a venire.
Essa richiede una certa responsabilità, ma non si preoccupi – il nostro team di essere qui con tutto il supporto e risorse necessarie per rendere un grande successo il vostro evento Uniti per il cambiamento . Per saperne di più e iscriversi ad ospitare una riunione nella vostra comunità:

http://my.barackobama.com/unite

Ieri, la nostra campagna vice dirigente, Steve Hildebrand, ha annunciato che questa sarà la prima campagna in una generazione di mettere personale in tutti i 50 Stati.
E ‘la dice lunga sul nostro movimento – e circa l’entusiasmo e le risorse di persone come te hanno fornito – che questo è possibile.

Ma essendo in ogni Stato non è sufficiente.

Al fine di riuscire in ogni comunità in America, è sarà da te a prendere l’iniziativa. Che tutti speranze per un reale cambiamento dopo il novembre conta su di voi.

Grazie,

Jon

Jon Carson
Elettore di contatto nazionali direttore
Obama per l’America

 

Lascia un commento

Effettua il login con uno di questi metodi per inviare il tuo commento:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

%d blogger cliccano Mi Piace per questo: